• تاریخ انتشار : 1402/07/20 - 18:21
  • بازدید : 92
  • تعداد بازدید : 91
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان سوم شعبان دماوند

کسب عنوان تجربه برتر بیمارستان سوم شعبان دماوند

در زمینه‌ی پیگیری بیمار پس از ترخیص در بین ۲۰ بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی .

ابتکار بیمارستان سوم شعبان دماوند در استقرار نظام پیگیری و تماس با اکثر بیماران پس از ترخیص

کسب عنوان تجربه برتر بیمارستان سوم شعبان دماوند در زمینه‌ی پیگیری بیمار پس از ترخیص در بین ۲۰ بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی .
 
ابتکار بیمارستان سوم شعبان دماوند در استقرار نظام پیگیری و تماس با اکثر بیماران پس از ترخیص، با هدف ارتباط و کسب اطلاع از وضعیت بیمار از جمله ارائه آموزش لازم، بررسی میزان رضایتمندی و بررسی سیر دوره نقاهت بیمار، علاوه بر ایجاد رضایتمندی در بیماران و افزایش اطمینان از مراقبتهای پس از ترخیص،عنوان بیمارستان برتر را نیز از آن خود کرد.
 
بیمارستان سوم شعبان دماوند با این اقدام در جشنواره بهره‌وری ۱۴۰1 در محور آموزش بیمار ، در بین ۲۰ بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،عنوان رتبه تجربه برتر را کسب نمود و این تجربه موفق به زودی به همه‌ی بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ابلاغ  و پیشنهاد خواهد شد.
 
گفتنی است بیمارستان سوم شعبان دماوند علاوه بر استقرار نظام پیگیری بیمار پس از ترخیص، سامانه افکارسنجی با ابزار پرسشنامه ی به روز و دقیق را راه‌اندازی نموده که با دریافت نظرات، پیشنهادات و گله مندیها ، علاوه  بر بررسی میزان رضایتمندی بیماران، سرمایه ای از نظرات و راهنمایی مردمی را نیز به موجودی و تجارب خود اضافه نموده و این اقدام مستمر باعث رشد رضایتمندی شده است.

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 134490
کلید واژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب