• تاریخ انتشار : 1402/03/22 - 18:30
  • بازدید : 133
  • تعداد بازدید : 130
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
جلسه آموزشی

برگزاری جلسه آموزشی ارتباط موثر با رویکرد حل تعارض در بیمارستان سوم شعبان دماوند

واحد آموزش بیمارستان سوم شعبان دماوند

خانم قاسمی، کارشناس ارشد روانشناسی بالینی شبکه بهداشت و درمان دماوند که تدریس این جلسه را به عهده داشتند، بیان کردند آموزش مهارت حل تعارض به پرسنل در سازمانها به رشد و توسعه سازمانی کمک خواهد کرد .

 

برگزاری جلسه آموزشی ارتباط موثر با رویکرد حل تعارض در بیمارستان سوم شعبان دماوند .
بنا به گزارش روابط عمومی بیمارستان جلسه آموزشی ارتباط موثر با رویکرد حل تعارض جهت کارکنان بیمارستان در سالن اجتماعات برگزار گردید.
هدف از برگزاری جلسه که به همت واحد آموزش بیمارستان سوم شعبان و گروه سلامت روانی، اجتماعی شبکه بهداشت و درمان دماوند برگزار شد ارتقای سلامت روان کارکنان و ایجاد محیط کار بدون تنش می باشد.
▫️خانم قاسمی، کارشناس ارشد روانشناسی بالینی شبکه بهداشت و درمان دماوند که تدریس این جلسه را به عهده داشتند، بیان کردند آموزش مهارت حل تعارض  به پرسنل در سازمانها به رشد و توسعه سازمانی کمک خواهد کرد .
ایشان اظهار کردند اگر بخواهیم یک سازمان در مسیر توسعه و پیشرفت قدم بردارد میبایست تعارض مفید و سازنده در سازمان ایجاد کرد. حال آنکه آفت سازمان تعارض مخرب و غیر سازنده است که مدیریت آن در سازمان نقش مهمی در تعالی سازمانی دارد.

 

  • گروه خبری : اخبار داخلی بیمارستان,اخبار دارویی
  • کد خبر : 127825
کلید واژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب