• تاریخ انتشار : 1392/02/21 - 12:20
  • بازدید : 1094
  • تعداد بازدید : 57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برنامه ها و اقدامات اساسي كه به قصد ارتقاء سطح خدمات و بهبود كيفيت و افزايش رضايت مندي ارباب رجوع

برنامه ها و اقدامات اساسي كه به قصد ارتقاء سطح خدمات و بهبود كيفيت و افزايش رضايت مندي ارباب رجوع در سال جاري(92) در دست اقدام و پي گيري است به قرار زير مي باشد.

برنامه ها و اقدامات اساسي كه به قصد ارتقاء سطح خدمات و بهبود كيفيت و افزايش رضايت مندي ارباب رجوع در سال جاري(92) در دست اقدام و پي گيري است به قرار زير مي باشد.

1- تكميل و بهره برداري از فاز دوم ساختمان جديد اورژانس
2- تكميل و بهره برداري از ساختمان جديد درمانگاه تخصصي
3- // // از پاويون جديد پزشكان متخصص مقيم (آقايان و خانمها)
4- // // از پاويون جديد پرستاران مقيم
5- آماده سازي ، تجهيز و راه اندازي بخش I.C.U به ظرفيت 6 تخت فعال
6- نوسازي ، تجهيز و توسعه بخش هاي داخلي و جراحي
7- بهينه سازي اتاقهاي عمل و استفاده از ظرفيت خالي نوبت دوم و انعقاد قرارداد با پزشكان متقاضي بخش خصوصي مستقر در منطقه
8- استقرار دستگاه C.T Scan ،(كه در حال پي گيري به منظور تأمين و نصب در مركز ، توسط يكي از پزشكان خير)
9- راه اندازي بخش خدمات دندانپزشكي برخوردار از حداقل دو يونيت مجهزو فعال
10- تلاش براي تكميل كادر درماني و جبران برخي كاستي ها از جمله متخصص راديولوژي، نورولوژيست، پزشك متخصص طب اورژانس ، پوست و...
11- تكميل كادر پرستاري ، با عنايت به ظرفيت خالي در اختيار و توسعه بخشهاي فوق الذكر.
12- توسعه خدمات رفاهي مراجعين و كاركنان كه تأثير مستقيم بر ارتقاء خدمات و افزايش سطح رضايتمندي و رفع نگراني بيماران دارد.




  • گروه خبری : اخبار داخلی بیمارستان
  • کد خبر : 198
کلید واژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب