• تاریخ انتشار : 1392/02/21 - 12:16
  • بازدید : 1303
  • تعداد بازدید : 56
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

اقدامات مهم به منظور ارتقاء سطح خدمات تشخيص طبي و درماني

برخي اقداماتي كه به منظور ارتقاء سطح خدمات تشخيص طبي و درماني و به منظور بهبود كيفيت و رفاه حال بيماران و همراهان و كاهش نگراني مراجعين در 20 ماه گذشته در اين مركز صورت گرفته است به قرار زير مي باشد ؛ كه گوياي تلاش همه جانبه مسئولين، پزشكان و پرستاران و كاركنان محترم شاغل مي باشد بدينوسيله تقدير و تشكر مي گردد.

برخي اقداماتي كه به منظور ارتقاء سطح خدمات تشخيص طبي و درماني و به منظور بهبود كيفيت و رفاه حال بيماران و همراهان و كاهش نگراني مراجعين در 20 ماه گذشته در اين مركز صورت گرفته است به قرار زير مي باشد ؛ كه گوياي تلاش همه جانبه مسئولين، پزشكان و پرستاران و كاركنان محترم شاغل مي باشد بدينوسيله تقدير و تشكر مي گردد.

1-توسعه كمي و كيفي نيروي انساني بويژه كادر پزشكي و پرستاري شامل تعداد پزشكان و پرستاران جذب شده، و نيز دوره هاي آموزش برگزار شده،مي باشد
2-نوسازي وتوسعه خدمات بخش دياليز، از 8 تخت به 15 تخت فعال و برخوردار از كليه خدمات درماني و رفاهي مورد نياز.
3-نوسازي وتوسعه خدمات بخش فيزيوتراپي و بازتواني بيمارستان، از 3 كابين به8 كابين .
4- بازسازي و تجهيز بخشccu در فضاي جديد به منظور ارتقاء سطح رضايت مندي از خدمات گيرنده گان
5- بازساري و توسعه بخش زنان و اطفال و ارتقاء آن،از 14 تخت به 22 تخت فعال و متناسب با جنس و سن بيماران بستري در آن بخش و برخوردار از كليه تجهيزات و امكانات درماني و رفاهي مورد نياز.
6- بازسازي و توسعه و تجهيز بخش اورژانس و ارتقاء ظرفيت آن، از 11 تخت به 20 تخت فعال و برخوردار از كليه تجهيزات و امكانات استاندارد كه در مراحل نهايي قرار دارد و فاز اول آن در ارديبهشت جاري (92) افتتاح و مورد بهره برداري قرار مي گيرد.
7- بازسازي و توسعه و تجهيز درمانگاه تخصصي و آندوسكوپي كه در مراحل نهايي قرار دارد و برنامه ريزي براي افزايش خدمات c.t scan ، كلونوسكوپي ودندانپزشكي به خدمات قبلي
8- افزايش ساعات كار درمانگاه تخصصي بيمارستان ، از نوبت صبح، به دو نوبت صبح و عصر، كه از بهمن ماه سال 1390 آغاز و تا كنون ادامه دارد.
9- انعقاد قرارداد با آزمايشگاه بيمارستان دولتي امام حسين(ع) به منظور انجام آزمايشات پاتولوژي بيماران مراجعه كننده به اين مركز و ارسال نمونه ها توسط اين مركز، به منظور رفاه حال مراجعين و جلوگيري از سرگرداني و تحمل هزينه گزاف به بيماران.
10- زيبا و جذاب سازي كليه فضاهاي بخشها و راهروهاي بيمارستان ، به منظورتكريم ارباب رجوع و افزايش مقبوليت و رضايت مندي بيماران
11- توجه به نوسازي و كارآمدي تجهيزات تشخيص طبي و درماني بيمارستان ،از جمله دستگاه راديولوژي پرتابل،دستگاه بيهوشي و دستگاههاي دياليز و...
12- ايجاد خدمات رفاهي ويژه بيماران و مراجعين، از جمله: پاركينگ ويژه بيماران و مراجعين ، توجه به فضاي سبز محوطه بيمارستان و افزايش شادابي آن براي استفاده مراجعين محترم.
13- استقرار آژانس و سرويس حمل و نقل درمحل بيمارستان به منظور تسهيل تردد مراجعين به مركز.
14- ارائه خدمات رفاهي مانند: خدمات بوفه اي ،فتوكپي اسناد ويژه مراجعين و استقرار دستگاه خودپرداز در محل بيمارستان.
15-فعال سازي مددكاري اجتماعي و توسعه امكان ارتباط با مديران و مسئولين بيمارستان به منظور رسيدگي به درخواستهاي مراجعين و رصد كردن فعاليتهاي بيمارستان بصورت روزانه و در جلسات مديريتي صبحگاهي
16- نصب و راه اندازي كارخانه اكسيژن ساز به منظور افزايش كارآمدي دراتاق عمل و بخشها
17- نوسازي تأسيسات مكانيكي حرارتي و برقي
18- اصلاح و بهبود باند فرود هلي كوپتر اورژانس
و بيش از 60 اقدام كوچك و درشت ديگر كه در اين مجال از ذكر آنها خودداري مي گردد.
  • گروه خبری : اخبار داخلی بیمارستان
  • کد خبر : 199
کلید واژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب